Πληροφορίες πελάτη για την αγορά μιας συνδρομής Pro
Ο συνεργάτης σας
Κατά την εγγραφή στο Pro, δημιουργείται συμβόλαιο με το ακόλουθο συμβαλλόμενο μέρος:
Outdooractive AG
Missener Str. 18
87509 Immenstadt
Τηλέφωνο: +49 8323 8006-0
Email: support@outdooractive.com
Δικαστήριο μητρώου, αριθμός μητρώου: District Court Kempten, HRB 15575
Αναγνωριστικό ΦΠΑ σύμφωνα με την §27α UStG: DE 261707005
Outdooractive Aktiengesellschaft
Chairman of the Supervisory Board: Mathias Pauli
CEO: Hartmut Wimmer
Διαδικασία παραγγελίας, σύναψη σύμβασης
Εάν ένας χρήστης θέλει να αγοράσει μια συνδρομή Pro από την πλατφόρμα, η δεσμευτική παραγγελία μπορεί να γίνει στη σελίδα εγγραφής στην πλατφόρμα ή στο App Store / Google Play Store μέσω της εφαρμογής του προμηθευτή. Όσον αφορά την αγορά στο App Store, το Apple GCT συμπληρώνει τους ακόλουθους όρους. Όσον αφορά την αγορά στο Google Play Store, το Google Play Store GTC συμπληρώνει τους ακόλουθους όρους.
Για αγορές στην πλατφόρμα του παρόχου ισχύουν οι ακόλουθοι όροι: Εάν ο χρήστης έχει αποφασίσει να εγγραφεί είτε στο Pro είτε στο Pro +, πρέπει να κάνει κλικ στο κουμπί [Pro Members] ή [Pro + Members] και ανακατευθύνεται στο "Select τρόπος πληρωμής "-σελίδα. Αυτή η σελίδα εμφανίζει τη συνολική τιμή της παραγγελίας συνδρομής. Η επιλογή μπορεί να αναιρεθεί κάνοντας κλικ στο κουμπί [X]. Για να ολοκληρώσει την αγορά, ο χρήστης πρέπει να επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής. Σύμφωνα με την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής, ένας χρήστης πρέπει είτε να εισαγάγει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και να κάνει κλικ στο [αγορά] ή να προωθηθεί στο PayPal. Εδώ η σύμβαση με την επιβεβαίωση της εντολής πληρωμής συντάσσεται νόμιμα από την Paypal. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα εξαργύρωσης ενός κουπονιού εισάγοντας τον κωδικό κουπονιού και κάντε κλικ στο [εξαργύρωση]. Η αξία του κουπονιού αφαιρείται από τη συνολική τιμή. Για πιθανό υπόλοιπο, ο χρήστης πρέπει να επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες.
Ο πάροχος αποθηκεύει το κείμενο της σύμβασης και απαιτείται να στείλει τα στοιχεία της παραγγελίας, ένα τιμολόγιο και τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας στον χρήστη. Ο χρήστης μπορεί να βλέπει τις προηγούμενες παραγγελίες του στο προφίλ του ανά πάσα στιγμή.
Νόμιμα δικαιώματα εγγύησης
Για τους πελάτες, τα νόμιμα δικαιώματα εγγύησης ισχύουν για τα προϊόντα των παρόχων.Οδηγίες ανάκλησης
Διεύθυνση του καταναλωτή
______________________________
Η οδηγία ανάκλησης δεν ισχύει σε περίπτωση που είστε εταιρεία σύμφωνα με το άρθρο 14 του Bürgerlichen Gesetzbuches (BGB) και μετά τη σύναψη της σύμβασης ασκείτε εμπορική ή αυτοαπασχολούμενη εργασία.
Οδηγίες ανάκλησης
Κάθε άτομο που συνάπτει μια νόμιμη συναλλαγή για σκοπούς που ως επί το πλείστον δεν σχετίζονται με την εμπορική σας ούτε την ανεξάρτητη εργασία σας θεωρείται καταναλωτής.
Δικαίωμα ανάκλησης
Έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε αυτήν τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να αναφέρετε κανέναν λόγο. Η περίοδος ανάκλησης μετρά 14 ημέρες από την ημέρα σύναψης της σύμβασης. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ανάκλησης, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (Outdooractive AG, Missener Str. 18, 87509 Immenstadt, αριθμός τηλεφώνου: 0049 832380060, αριθμός φαξ: 0049 83238006190, email: support@outdooractive.com) με τη μορφή σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται μέσω ταχυδρομείου, τηλεομοιοτυπίας ή email) σχετικά με την απόφασή σας να ακυρώσετε τη σύμβαση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα ανάκλησης δείγματος, ωστόσο, δεν είναι απαίτηση. Για να διασφαλιστεί η περίοδος ανάκλησης, αρκεί να στείλετε την ειδοποίηση ανάκλησης πριν από τη λήξη της περιόδου.
Συνέπειες της ανάκλησης
Σε περίπτωση ανάκλησης της σύμβασης, πρέπει να αποπληρώσουμε όλα τα έξοδα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των χρεώσεων παράδοσης (εξαιρουμένων των πρόσθετων δαπανών που είναι συνέπεια μιας διαφορετικής μεθόδου παράδοσης που επιλέγετε αντί της τυπικής, προσιτής μεθόδου) αμέσως ή 14 ημέρες μετά την ημέρα που μας έχει φτάσει η ανάκληση. Χρησιμοποιούμε τον ίδιο τρόπο πληρωμής για την επιστροφή χρημάτων που χρησιμοποιήσαμε ήδη για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνήσαμε ρητά για διαφορετική μέθοδο συναλλαγής. δεν θα χρεωθείτε με επιπλέον χρεώσεις λόγω της εξόφλησης.
Δείγμα φόρμα Ανάκληση
(Εάν θέλετε να ανακαλέσετε τη σύμβασή σας, συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα και στείλτε την σε εμάς)
Προς την
Outdooractive AG
Missener Str. 18
87509 Immenstadt
Mail: support@outdooractive.com
Εγώ / Εμείς (*) ανακαλούμε τη σύμβαση I / εμείς (*) που συνήφθη από το ακόλουθο αγορασμένο προϊόν (*) / την ακόλουθη υπηρεσία (*)
______________________________
Παραγγέλθηκε στις (*) / ελήφθη στις (*)
______________________________
Όνομα του καταναλωτή
______________________________
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του καταναλωτή
______________________________
Υπογραφή του καταναλωτή (μόνο με ειδοποίηση σε χαρτί)
______________________________
Ημερομηνία
(*) διαγράψτε εάν δεν είναι σωστό
Ο χρήστης συμφωνεί ρητά ότι ο πάροχος ξεκινά με την εκτέλεση της υπηρεσίας πριν από το τέλος της περιόδου ανάκλησης. Ο χρήστης γνωρίζει ότι μέσω της συμφωνίας του το συμβόλαιο χάνει την ανάκλησή του αμέσως με την έναρξη της εκτέλεσης
Αποθήκευση της παραγγελίας σας
Ο πάροχος αποθηκεύει την παραγγελία σας και τις δηλωμένες λεπτομέρειες παραγγελίας. Ο πάροχος στέλνει ένα email στον πελάτη που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση παραγγελίας / τιμολόγιο με όλες τις λεπτομέρειες παραγγελίας καθώς και τους όρους και τις προϋποθέσεις.Διαδικτυακή επίλυση διαφορών (ODR)
Η επιτροπή της ΕΕ έχει θεσπίσει μια Διαδικτυακή Επίλυση Διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών με τη μορφή διαδικτυακής πλατφόρμας (ODR). Θα βρείτε την πλατφόρμα εδώ: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Είμαστε υποχρεωμένοι να επιλύσουμε τις διαφωνίες με τους καταναλωτές μπροστά από μια επιτροπή διαιτησίας καταναλωτών. Οι καταναλωτές μπορούν να προσεγγίσουν την ακόλουθη επιτροπή διαιτησίας για τους καταναλωτές: Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e. V., Straßburger Str. 8, 77694 Kehl https://www.verbraucher-schlichter.de/
Εξυπηρέτηση πελατών
Σε περίπτωση περαιτέρω ερωτήσεων, παραπόνων ή αποζημιώσεων, επικοινωνείτε μαζί μας μέσω του email εξυπηρέτησης πελατών (service@outdooractive.com). Τα γενικά αιτήματα απαντώνται συνήθως κάτω από 24 ώρες. Σε περίπτωση προβλημάτων σχετικά με τις αγορές premium, οι χρήστες παρέχονται βοήθεια κατά τις συνήθεις ώρες γραφείου (Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ.) το συντομότερο δυνατό.Customer information for the purchase of premium tours
Your contract partner
When purchasing a premium tour at the Outdooractive platform, a contract with the following party is formed:
Outdooractive AG
Missener Str. 18
87509 Immenstadt
Phone: +49 8323 8006-0
Email: support@outdooractive.com
Registry court, registry number: District Court Kempten, HRB 15575
VAT ID according to §27a UStG: DE 261707005
Outdooractive Aktiengesellschaft
Chairman of the Supervisory Board: Mathias Pauli
CEO: Hartmut Wimmer
Ordering process, contract conclusion
If a user wants to buy premium platform tours, a binding order can be placed on the platform in scope of a tour description. Another option is purchasing premium tours in the App Store or the Google Play Store via the app of the supplier. Regarding the purchase of premium tours in the App Store, the Apple GCT complement the following conditions. Regarding the purchase of premium tours in the Google Play Store, the Google Play Store GTC complement the following conditions.
For purchases on the platform of the provider the following terms apply: By offering premium tours, the provider makes a binding offer to conclude in a contract about said offers/performances. In order to complete the purchase the user needs to be registered on the platform or register for the first time. In case a user wants to view the premium tours non-binding, the descriptions can be clicked.
If the user opts for a premium tour, he or she can choose said tour by clicking the button [activate premium tour] and be lead to an order overview as well as the page “chose payment method”. The choice can be taken back by clicking the [back]-button. The page “chose payment method” displays the total price of the order. According to the chosen payment method a user has to either enter a credit card number or click [buy] or is forwarded to PayPal where the contract with the confirmation of the payment instruction is legally drawn up with Paypal.
The provider saves the contract text and is required to send the order details, an invoice and company’s terms and conditions to the user. The user can view his/her past orders in his/her profile at all times.
Statutory Warranty Rights
Towards customers the statutory warranty rights apply to the providers products.Revocation Instruction
The revocation instruction does not apply in case you are a company according to §14 of the Bürgerlichen Gesetzbuches (BGB) and upon conclusion of the contract are in exercise of a commercial or self-employed work.
Revocation Instruction
Every person that concludes a legal transaction for purposes that are mostly neither related to your commercial nor independent work is considered to be a consumer.
Right of Revocation
You have the right to revoke this contract within 14 days without stating any reasons. The revocation period counts 14 days starting on the day of the conclusion of contract. To exercise your right of revocation you are required to contact us (Outdooractive AG, Missener Str. 18, 87509 Immenstadt, phone number: 0049 832380060, fax number: 0049 83238006190, email: support@outdooractive.com) in form of a clear statement (e.g. a letter sent via mail, a telefax or an email) about your decision to cancel the contract. You may use the sample revocation form, however, it is not a requirement. To ensure the revocation period it is enough to send the revocation notification before the period is over.
Consequences of Revocation
Should you revoke the contract, we are required to pay back all expenses that we received from you including delivery charges (excluding additional costs that are a consequence of a different delivery method you choose instead of our standard, affordable method) immediately or 14 days after the day the revocation has reached us. We use the same payment method for the refund that we already used for the original transaction unless we explicitly agreed on a different transaction method; in no case you will be charged with additional fees due to the repayment.
Muster-Widerrufsformular
(If you want to revoke your contract, fill out this form and send it to us)
To
Outdooractive AG
Missener Str. 18
87509 Immenstadt
Telefaxnummer: 0049 83238006190
E-Mail-Adresse: support@outdooractive.com
I/We (*) hereby revoke the contract I/we (*) concluded of the following purchased product (*) / the following service (*) _________________________________
Ordered on (*) / received on (*)
_________________________________
Name of the consumer
_________________________________
Email of the consumer
_________________________________
Address of the consumer
_________________________________
Signature of the consumer (only by notification on paper)
_________________________________
Date
(*) cross out if incorrect
The user explicitly agrees that the provider begins with the execution of the service before the end of the revocation period. The user knows that through his / her agreement with the beginning of the execution of the contract loses its revocation right.
Storage of your order
The provider storages your order and the stated order details. The provider sends an email to the customer including the order confirmation / invoice with all order details as well as the terms and conditions.Online Dispute Resolution (ODR)
The EU commission has instituted an Online Dispute Resolution between companies and consumers in form of an internet platform (ODR). You will find the platform here: https://ec.europa.eu
We are obliged to resolve disagreements with consumers in front of a consumer arbitration board. Consumers can approach the following consumer arbitration board: Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e. V., Straßburger Str. 8, 77694 Kehl www.verbraucher-schlichter.de
Customer Service
In case of further questions, complaints or reclamations you reach us via our customer service email (service@outdooractive.com). General requests are usually answered under 24 hours. In case of problems concerning premium purchases users are provided with assistance during the usual office hours (Monday to Friday between 9:00 am and 5:00 pm) as soon as possible.